News:

Herr Otto Partz says you're all nothing but pipsqueaks!

Main Menu

South America Stunts Meeting

Started by Renato Biker, April 11, 2006, 07:11:19 AM

Previous topic - Next topic

Renato Biker

Quote from: "Gutix"Es el Montezuma Revenge un viejo juego de Atari / Coleco Vision


hahahaha, Lembrei agora, eu joguei esse jogo h? muito tempo atr?s, Atari foi a revolu??o do mundo!  :P

agora o nome do t?pico ?: South America Atari Meeting  :-D

vamologocomisso

Quote from: "Gutix"Es el Montezuma Revenge un viejo juego de Atari / Coleco Vision

Gutix e AlanRotoi s?o dinossauros dos games, hehehe
Eles at? tem um site pra jogos velhos - cova dos classicos, certo ?

Ah, eu tamb?m sou amante dos classicos  :wink:
Inclusive, limpei o site deles. :roll:  Pena que a maioria dos jogos d? muito trabalho pra funcionar  :cry:

Eu me lembro que eu e o DarkChaser jogavamos Stunts, Street Race (or street road), Budokan, Keen, F1, entre outros. Uns 15 anos atras. :shock:
n?o me sinto inspirado para escrever nada de impacto, para que todos digam: "Puxa! Que demais!  :)

Chulk

Es verdad. Muchos de los juegos de la cueva no funcionan bien en computadoras nuevas lamentablemente.
Yes, it is me. No, I'm not back at racing (for now...)

CTG

SASM sounds so weird...

(why don't you organize it?)

Chulk

Quote from: CTG on February 08, 2013, 02:02:09 PM
SASM sounds so weird...

(why don't you organize it?)
Mainly because distances in here are a bit bigger than in Europe. Aburaf and I live in the same country, yet we are about 800km away. Not to mention the Brazilian guys...
Yes, it is me. No, I'm not back at racing (for now...)

alanrotoi

Yo viajo seguido a Santa Fe, que esta a unos 60kms de Rafaela, pero no tengo tiempo para una visita, son como viajes relampago que hago para ver a mi novia. Tambien el 13 de enero mas o menos estuve en La Plata para el cumpleaños de un amigo que vive ahi, pero solo estuve unas horas, me llevaron y me trajeron.

CTG, para cuando la Stunts Ghost meeting? O ni tus ghosts te quieren ver?  :-*

CTG

Quote from: alanrotoi on February 08, 2013, 08:57:37 PM
Yo viajo seguido a Santa Fe, que esta a unos 60kms de Rafaela, pero no tengo tiempo para una visita, son como viajes relampago que hago para ver a mi novia. Tambien el 13 de enero mas o menos estuve en La Plata para el cumpleaños de un amigo que vive ahi, pero solo estuve unas horas, me llevaron y me trajeron.

CTG, para cuando la Stunts Ghost meeting? O ni tus ghosts te quieren ver?  :-*

No, I don't want to meet you.

CTG

Btw "bagoly mondja bögölynek: rohadt bögöly, dögölj meg!" ;D

alanrotoi


Chulk

Quote from: alanrotoi on February 13, 2013, 01:49:29 AM
Esto es chat en castellano.
Ah, perdon... yo mande en ingles tambien, jaja!
Yes, it is me. No, I'm not back at racing (for now...)

CTG