News:

Herr Otto Partz says you're all nothing but pipsqueaks!

Main Menu

Libertadores da Am?rica

Started by vamologocomisso, March 09, 2006, 09:18:03 PM

Previous topic - Next topic

vamologocomisso

Quote from: "alanrotoi"Yo prefiero ver encuentros internacionales (de paises y clubes), porque las ligas nacionales son aburridas y llenas de fanatismo y pol?tica.

na argentina, deve acontecer o mesmo que no brasil. os melhores jogadores (os bons jogadores), v?o embora muito cedo deixando o campeonato nacional fraco e desenteressante (n?o totalmente, claro, mas muitos times ficam realmente muito fracos).

o auge de todo jogador brasileiro ? passado na europa, e depois que o jogador envelhece e ninguem o quer mais por l?, ele volta a jogar no brasil.

Meus campeonatos favoritos s?o: World Cup; Copa America; Champions League; Libertadores da America; Liga Espanhola; Campeonato Brasileiro; Campeonato Paulista;

N?o coloquei a UEFA Cup porque n?o consigo acompanhar
n?o me sinto inspirado para escrever nada de impacto, para que todos digam: "Puxa! Que demais!  :)

vamologocomisso

TIM?????????OOOOOO E???????????!!!!!

Universidad Catolica(CHI) 2 x 3 Corinthians(BRA)

Tim?o teve uma vit?ria her?ica com 2 jogadores a menos!!! :shock:  :shock:

de virada, na casa do advers?rio!

novo l?der do grupo!!!

esse ano a ta?a ? nossa!!!

:-D  :-D  :-D  :-D  :-D
n?o me sinto inspirado para escrever nada de impacto, para que todos digam: "Puxa! Que demais!  :)

vamologocomisso

just to remember: Corinthians passed in first place of his group!!!
:-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Leo, e o atl?tico, hein ?! ?LTIMO COLOCADO no brasileir?o ???

que peninha! :cry:
:-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D
n?o me sinto inspirado para escrever nada de impacto, para que todos digam: "Puxa! Que demais!  :)

vamologocomisso

hoje, jogo important?ssimo:

River Plate x Corinthians

avante, Tim?o!!!
:-D  :-D  :-D
n?o me sinto inspirado para escrever nada de impacto, para que todos digam: "Puxa! Que demais!  :)

Shoegazing Leo

Quote from: "vamologocomisso"just to remember: Corinthians passed in first place of his group!!!
:-D  :-D  :-D  :-D  :-D

Leo, e o atl?tico, hein ?! ?LTIMO COLOCADO no brasileir?o ???

que peninha! :cry:
:-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

?ltimo n?o! PEN?LTIMO... Mais respeito! No ano passado, levamos 12 jogos para ganhar a primeira e ainda chegamos em sexto...

CTG

How strange, South American people are even more fond of football than we in Europe, and still: no posts for ages.

Gutix

Quote from: CTG on October 22, 2011, 10:52:41 AM
How strange, South American people are even more fond of football than we in Europe, and still: no posts for ages.

more action, less words

CTG


CTG

Quote from: Renato Biker on March 23, 2006, 04:12:19 AM
I hate football
eu odeio futebol
yo odio futebol
Ich hasse Fu?ball
Je d?teste le football
Odio il football
:D  :D  :D  :D

Something is missing: "Gyülölöm a futballt!"

(of course I don't)

CTG

Semi-finals: no teams from Brasil...

Chulk

Quote from: CTG on May 15, 2014, 07:26:26 AM
Semi-finals: no teams from Brasil...
A refreshing change. They had won the last 4. I feel we'll have a surprising champion and my bet is Nacional (P) or Bolivar (B)
Yes, it is me. No, I'm not back at racing (for now...)

alanrotoi

Cruzeiro players are undead...

CTG

River Plate won Copa Sudamericana - is it more or less the same as EL behind Champions League in Europe?

Duplode

Quote from: CTG on December 12, 2014, 11:42:26 AM
River Plate won Copa Sudamericana - is it more or less the same as EL behind Champions League in Europe?

Exactly. We fell in the semifinals BTW, after (1) a defensive blunder in the first leg; (2) playing perhaps the best 45 minutes of football in the season in the second half of the second leg but missing four clear chances while at it; and (3) losing 4-1 at penalties.

Chulk

Well... not exactly the same, as clubs that play Libertadores play Sudamericana as well (not just the 3º in Round Robin, but all of them). So technically, you can win both cups the same season (which you cannot do in Europe)
Yes, it is me. No, I'm not back at racing (for now...)